Děkujeme za pochopení.
P36a89v35e22l 61M40a38c72h82a81č17e30k
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
J11i52ř25í 89K10i40n52d88l
Všichni i já tím, že zde píšu a diskutuji příspívám na Babiše. Zvyšuji čtenost jeho medií.Čím víc lidí čte Babišova media tím víc si může říct za reklamu v jeho mediích. Za doby co byl premiérem měly kraje ministerstva nařízeno dávat reklamu v jeho novinách a za to masně platit.
P93a96v97e65l 35M63a62c33h43a47č34e63k
Aniž bych se chtěl dotknout IK, tak podle mne se úroveň inteligence jedince pozná podle toho, jakou měrou na sebe nechá působit nesmyslné a neověřené informace a jak intenzivně je vyhledává.
Z80d21e36n30ě67k 91Z17a88v20a79d82i31l
Pane Dvořáku, dostáváte jako autor blogu, z redakce informace o příspěvcích, které redakce sama smazala pod vaším blogem, nebo ne ?
J51a57r88o17s22l11a95v 95K20v85a31p13i85l
Myslím, že byste se o toto téma neměl otírat a buďte rád, že vaše příspěvky redakce jenom smazala.
O89n36d47r17e19j 51D93u88b17o50v47s11k61y
Proč se ptáte - komu to slouží? - když jste to napsal výše? Politici jsou známi tím, že si rádi pokládají otázky, na které chtějí odpovídat.
Vy jste si nejprve odpověděl blogem a nakonec si položil otázku.
Jednoduše - to, co lidé píší, slouží těm, kdo to píší. Média patří lidem, kteří mají své lobbystické zájmy, proto slouží k politickému marketingu zájmů vlastníka. Poskytuje soft power prostřednictvím poskytování zábavy a vyhraňují své PR proti těm, kdo by mohli ohrozit ty hlavní zájmy korporace, která media vlastní proto, aby pozitivně medializovala svou existenci.
Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace.
Čili, pokud popisujete atmosféru médií, popisujete zároveň i cílovou populaci. Na ní tyto věci fungují, proto jsou používány.
J75a66r70o82s27l25a44v 82K15v72a26p30i45l
Napsal jste: "Jediným platným parametrem funkce média je čtenost, čili počet cílových recipientů. Tomu se podřizuje redakční práce, výběr témat a forma prezentace." To víte odkud?
A jinak - vždy je potřeba si nahlas položit otázku - cui bono? I když vám může odpověď připadat někdy marginální, není tak snadné vždycky odpovědět.
J37a67r41o94s89l33a44v 76K65v69a81p11i37l
Vždycky platilo - cui bono, nebo cui prodest? Vám karma.