Děkujeme za pochopení.
A35n74t77o40n94í83n 73K64o77u22n86o17v47s57k41ý
Já už 2 měsíce přemýšlím, kde se vzala ta drzost a pohrdání zákazníky.
Mám na mysli prohlášení Audi, že v roce 2033 přestane v Evropě prodávat auta se spalovacími motory. Pak se přidal VW s tím, že on v roce 2035.
A nejsou sami.
Jak někdo může říct, že je mu naprosto jedno co budou zákazníci chtít? Že mu prodají jen co budou chtít oni sami.
Nikdo přece nemůže vědět, kam za 14 nebo 16 let auta posune technický vývoj a další okolnosti, o přání zákazníků nemluvě.
Kašlete na to co chci? Vykašlu se já na vás.
Hyundai chce do roku 2050 držet v nabídce kompletní škálu pohonů a řeklo že si myslí, že 100 %-ní elektrifikace je stěží řešením čehokoliv.
Technický ředitel Toyoty říká, že je příliš brzo se soustředit na jediné řešení.
Tak aspoň vím, že se můžu obrátit na ty, kteří zákazníky nepohrdají.
A30n60t92o53n91í79n 59K66o52u17n81o68v85s59k45ý
Vy víte, co nastane za 5 let.
Gratuluji.
Většina lidí neuhodne ani co nastane zítra.
Bydlet byste měl v Delfách a za čas by vám tam patřila ta největší věštírna...
Ale rostoucí ceny prvků, potřebných na výrobu baterií, naznačují, že je třeba očekávat spíš růst cen aut na baterky a ne jejich postupné cenové vyrovnávání s diesely. Pokud to nenastane tak, že se zdraží auta se spalovacími motory. To by pak mohlo k cenovému vyrovnání dojít ze dne na den.
Kéž by móda elektromobility pominula tak rychle jako móda aut na dřevoplyn.
P73a32v35e42l 63D55v39o69ř69á44k
Pro pana Bautsche:
Viz Vaši stížnost, že Vám v podniku zlobí časový spínač kvůli LEDkám, viz mnohem níže.
Je to nádherná ukázka neschopnosti vašich elektrikářů. Místo, aby zbytkový proud tyristorového spínače (působí jej patrně tzv. snubber) kompenzovali kondenzátorem paralelně k LEDkám, vrazí tam žárovku, která zbytečně odebírá proud. Kdežto kondenzátor odebírá pouze proud jalový, který síť nezatěžuje.
Ale svede se to na LEDky. Že je někdo jiný nedouk, diletant nebo příštipkář, to nevadí.
A takový postoj, jako ti vaši machři, tady mají mnozí diskutující. A žel, i mnozí členové různých institucí, o vládě nemluvě.
P18a91v12e39l 57D55v77o44ř27á17k
Přátelé, přece jen existuje automobil, který využívá na 100% obnovitelné zdroje a může jezdit v létě - zimě a ve dne - v noci.
Je to auto na dřevoplyn. Ještě si pamatuji, jak po válce jezdil po městě taxík s přimontovaným kotlem, kam šofér před jízdou hodil pár polínek - a tradá!
Nejede to dál? Stačí z lesa přinést kus suché větve a zase jedete. Žádné nabíjení, žádné benzínky. A recyklaci CO2 zajistí opět naše stromoví.
V47o83k13o58u48n 74V17l34a33d22i24m86i15r
Nejen taxik.
Nevim jestli to uz byla CSAD nebo posta kdo tenkrat ten autobus provozoval.
Ale z Vrsovic do Pruhonic jezdil jeste ten autobus s cumakem a a vzadu mel ten kotel na drevoplyn a vedle nej zasonbnik na bukovy kostky. V hrncirich vzdycky zastavil a ridich vanice vzadu prohrab kotel, prilozil bukovy kostka a jelo se dal.
Jestli se tan kotel pri delsich jizdach musel taky tak casto prohrabovat ale nevim.
D41u48š64a80n 15M93a84t89o89u32š18e82k
Problémem není sám o sobě elektrovůz,problémem je úřednické poručíme větru dešti,ktzeré zcela ignoruje fakt,že současný automobilový průmysl potřeboval 100 let aby vybudoval dostatečnou infrastrukturu
Bruselská svoloč to chce budovat zákazem a dotací během 10 let -vše na fuhrerprincipu,ignorujíc trh,což povede ke katastrofě.
Protože jako vžy když někdo plánuje od stolu,tak většinově igniruje realitu,zejména je-li to politik ep nebo ek jehož příjem je vesmírně vzdálen příjmům běžného občana.Na přezbrojení do elektromobility možná finančně budou mít švýcaři,lucemburčani či němci,rozhodně to ale nezvládne čr,kde si většina lidí nekoupí ani nový spalovák,natož násobně dražší elektromobil,který ani nemá a nebude mít kde nabíjet
V našem 25 tisícovém městě není jediné nabíjecí místo a v krajském je jich asi 10.Ano všechno jde ,jenže musí někdo říct to B-kdo to zaplatí?
Protože koncově to v ceně potravin a energií zaplatí i ti nejchudší,aneb úlitba svědomí ekonadšenci s platem 150k ve finiši sníží životní úroveň ostatním a také jim srazí mobilitu.
Chápu že 10% lidí s nadprůměrnými příjmy toto ignorují ,je jim to jedno,ale neustálá podpora rozmaru,ano většinově rozmaru,protože mít cokoliv na baterku je trendy a in,těch nejbohatších mě prostě už leze krkem.
Já jsem zapšklý fosil,který na elektrobazmek nemá a dokud nebude v bazaru hrčka za 150k tak mít ani nebude,takže jsme rozhodně proti plošným nařízením.
Jo a jak si spousta lidí naivně myslí že to může nabíjet na ulicic před barákem-no nemůže a nesmí-porušuje zákon,certifikovaná dobíjecí stanice only.
Ostatně i majitelé domů se můžou dostat do problémů,pokud jim nedejbože blafne auto od běžné zástrčky,pojišťovna jim nedá ani fň
Elektromobil ano,ale TRŽNĚ.Srovnání s led žárovkou je mylné protože i když bude ledka násobně dražší než klasika,pořád je to do 100kč,u automobilu jsme v rozdílech statisíců,což je úplně,ale úplně něco jiného...
V87o56k37o94u60n 13V33l68a52d96i89m28i75r
Bruselska co?
Vy mate teda chovani.
P79e39t72r 18Š90i28n61d43e57l45á14ř
Tady jsou /jak koukám a to jsem prošel celou diskusi až do konce/ samí odborníci na auta a nabíječky a nemá cenu se mezi ně míchat!! Ovšem jejich vážné obavy, že na nabíjení všech případných milionů elektromobilů prodaných v ČR nebudou stačit ani další bloky Temelína a Dukovan, jsou dost zbytečné. Z dnešního počtu evidovaných osobních aut v počtu cca 5 milionů přestanou asi za 15 let dvě třetiny z nich jezdit /pro neexistenci náhradních dílů se rozpadnou a nebo zreziví/ a pojízdných nejkvalitnějších vraků, do kterých bude litr paliva stát asi šokující stovku korun, zůstanou necelé dva miliony. Nikoliv každý občan Česka bude mít 750 tisíc až milion Kč na nový elektromobil a než plánovaná cena vyráběných elektromobilů Škoda "Elroq" spadne podle koncernu VW na 500 tisíc Kč, může takové čekání na nižší cenu trvat přes 5 let a skutečný počet soukromých elektromobilů, které tady budou jezdit, bude po ukojení zájmu horních deseti tisících snobů, činit další počet zájemců o auta na baterky nějakých 100 tisíc lidí.
V45o78k21o79u37n 58V59l75a58d13i53m27i78r
Tak bude na silnicich volneji, skoro jako za socializmu po kterem se zde mnohym styska a auta budou jezdit a ne stat ve Stau.
Vite jak krasne volna byla D1 kdyz ji otevreli?
Aha vy jste tenkrat jeste nebyl na svete.
F30r19a97n41t23i45š65e83k 98P24e28t33r56í57k
Unie misto zarovek propagovala zarivky plne rtuti. Jenomze prisel neplanovany rozvoj LED a klasicke zarovky nahrazuji LED, i bez UNIE a jejiho diktatu.
V40o58k73o94u25n 91V19l54a75d91i66m38i49r
Uz jste nekdy videl zarivku plnou rtuti? Ja teda ne, Dokonce ani rtutovou vybojku ne. A natoz trutovy usmernovac.
J27i89ř17í 61K94i47n27d75l
Pokud bude v ČR jeden milion osobních elektromobilů (stále jen 1/5 celkového počtu). Pokud jen 1/7 těchto elektromobilů bude přes noc (kdy nefungují solární elektrárny) na domácích nabíječkách (normální nabíječka má příkon 4 kW). Při potřebě dobít 30 kWh nabíječka pojede 7,5 hodiny.
To znamená 142 tisíc domácích nabíječek tak může najednou brát po 4 kW příkonu, to je 568 000 kW (568 MW). To je výkon větší než jeden celý blok Dukovan (510 MW). A těchto 568 MW nebude nějaká špička na pár desítek minut, ale celé hodiny. Samozřejmě se může stát, že v jednu noc nebude nabíjet 1/7 ale klidně 1/5 pětina aut.
Nabíječka je tedy nový a gigantický spotřebič oproti ostatním domácím spotřebičům. Například trouba má sice 2kW příkon, ale běží střídavě.
O58d60s66t82r48a49n49ě90n89ý 69U52ž40i88v29a23t13e65l
V49o76k15o12u33n 40V63l46a75d36i91m88i64r
Kdyz vidim to díz, nenapada mne nic jineho, nez neschopny clovek, ktery se upsal socialisticke armade na dalsich par let sluzby, aby pak lako starsina buzeroval zakladaky.
A kd<z pisete O tom mrazu a snehove vanici na dalnici, tak tam by vam asi take pri 24 hodinovem Stau ta zasoba v nadrzi nevystacila.
Ovsem kanystr s naftou by vam tam ADAC nebo podobna sluzba pak privezt mohla.
U elektroaut si opravdu nedovedu predstavit, jak by vam tam privezli ty Amperhodiny.
M57i57l33a79n 18L48i20b98a87l
Spotřeba dieselu (1.9l) na volnoběh je cca 0.5l na hodinu, tzn. s půlkou nádrže může motor běžet kolem 60 hodin.
O22d56s12t34r19a37n67ě92n49ý 34U90ž30i98v18a92t98e74l
S36t52a68n19i98s76l54a64v 11J32e47l94e22n
Příklad se žárovkami je celkem dobrý: Namísto nich byly pomocí zákazů protlačovány zářivky. Kdyby se tomu nechal volný průběh, lidé by stejně během deseti let přešli na LED, které mají mnohem lepší užitné vlastnosti, neobsahují toxickou rtuť a jsou úspornější.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Josef Nožička
Jak uliční výbor iFčil zapíjel Karlův mimořádný úspěch