Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Občan konečně pochopil, že tento způsob demokracie je pro 20% lidí. Namátkou: 80%občanů bylo proti církevní restituci tak, jak byla nastavena (nikoli proti restituci samotné), 80% bylo proti vyznamenání Mašínů (případné další doplňte). Zajímavé je, že v těch 20% se projevuje naděje v nově vzniklou stranu.

0 0
možnosti
JT

aspoň za nevoliče nedostanou peníze, také jedno +:-)

0 0
možnosti
JM

Výborně.

Je to tak,vše je v mezích normálu ,několik dost podobných stran se pošťuchuje, pár extrémistů stejně propadne  a já musím sekat zahradu.

Stihl jsem sledovat volební kampaň ,volit i sekat ;-)

0 0
možnosti
Foto

Problém všech etatistů hodnotících volby je fakt, že si neumí představit, že lidé umí žít v míru a v pohodě i bez namířené pistole, kterou na lidi stát neustále míří.   Pak z přesvědčení, že bez  této produkce násilí by zavládl chaos a ještě větší násilí, hodnotí  svět, který je ale pokřiven právě tou stávající produkcí násilí.

0 0
možnosti
Foto

Bez státu homo homini lupus, jak dokázalo Somálsko.

0 0
možnosti
PV

P90a59v17e96l 61V57é62b57r

27. 5. 2014 8:35

Pan autor jaksi pozapomíná na další důvod, proč nejít volit: Vědomí toho, že ať volím, jak volím, ať i mí spoluobčané volili jakkoliv, tak na konečném výsledku se nic nezmění. O směřování EU budou rozhodovat jiní, než ti, co zvolíme. I kdyby naši zástupci bojovali za nás jak lvi (jakože nebudou!), tak nic neprosadí. Rozhodne nevolený úředník.

1 1
možnosti
TC

Nevolení by se dalo interpretovat třeba tak, že nevolič nesouhlasí s tím, že je ČR v EU. Proč by měl tedy volit, že.

Nebo je to čistě prozaické a netřeba hledat komplikovaná vyvětlení, jako v mém případě. Ačkoli při každých volbách od svých 18ti let volím, tyhle jsem vynechal. Proč? Zapomněl jsem a vzpomněl si na ně až při cestě na víkend s rodinou v autě mnoho kilometrů od bydliště. Voličský průkaz jsem neměl, takže jsem nad tím mávl rukou.

Jak znám lidskou psychiku, řekl bych, že většina lidí uvažovala prostě takhle: "Mám důležitější věci na práci..."

0 0
možnosti
Foto

Kdyby tomu tak bylo, tak by voliči naopak hlasovali manifestačně pro nějakou euroskeptickou stranu.

0 0
možnosti
Foto

S ohledem na volební kampaň ODS rozhodnutí voličů nevolit znamená jednoznačnou akceptaci přijetí eura,  tak jednoznačnou, že mi to až vadí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 321
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3151x
Rezervovaný optimista.